sâmbătă, 3 octombrie 2015

Ciulinii Brasovului

Ar fi fost poate mai interesant daca intitulam acest articol Ciulinii Baraganului, insa ar fi fost o minciuna, la fel cum mincinoasa as fi fost si daca spuneam ca am pozat acesti ciulini undeva in Ploiesti sau in imprejurimi. Adevarul este ca urcasem la Cetatuia din Brasov. In jurul meu oamenii se inghesuiau sa pozeze zidurile cetatii, inscriptiile de pe ziduri, panorama care se intindea la picioarele noastre, orice altceva in afara de balarii. Eram singura nebuna care se oprea la fiecare pas pentru a surprinde un bondar, un ciulin, un firicel de apa. Desigur, nu am plecat de acolo pana cand nu am pozat si eu zidurile, portile, inscriptiile, insa ma simt mai bogata decat ceilalti cu cativa ciulini de
Brasov. :))))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu