vineri, 26 februarie 2016

Un singur cuvant

Am facut in urma cu cateva zile un mic experiment. Am postat pe vreo 80 de grupuri de facebook o poza ssi le-am cerut oamenilor sa o priveasca si sa scrie un singur cuvant, primul care le trecea prin cap la vederea imaginii. Poza a avut un real succes. A adunat sute de like-uri si chiar cateva zeci de comentarii. Cele mai multe dintre ele erau de forma "Buna dimineata". Da, e un fenomen cu larga raspandire in tara noastra. Ca scrii despre dragoste, pace, razboi, mancare sau cacat, 90 % dintre persoane iti vor arata ca iti sunt alaturi doar salutandu-te cu un buna dimineata, ziua buna sau buna seara, in functie de momentul la care postezi poza sau textul. Au urmat la rand cei care, vazand poza, au scris "pisica". Multi, foarte multi. Mi-au dat impresia ca imaginatia cu care ne place sa ne laudam este numai in imaginatia noastra. Un singur om a dat un raspuns diferit, "toamna". Mi-a tresarit inima si nu m-am putut abtine sa nu ii cer prietenia. E drept, pe un cont secret, nu pe contul bun, unde am si prieteni inteligenti, mult mai inteligenti decat mine si cu mult mai multa imaginatie. :)


De acest blog stie prea putina lume. Dar nu ma pot abtine sa nu cer si aici acelasi lucru: priveste poza si spune un singur cuvant, primul care iti trece prin cap. :))

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. :))) Stiam eu ca pe bloguri e altfel decat pe facebook. Din acest motiv te voi adauga in blogroll si te voi vizita. Te-am si pomenit pe vienela.ro, ca sa stii ca merita sa citesti Femeia la treizeci de ani. :)

      Ștergere
  2. GALBEN şi la mine, dinainte de a vedea comentariul Flavianei. :))

    Pe FB n-am văzut poza. :)
    Oare eu ţi-oi fi ştiind contul ăla secret? :)

    (Am descoperit blogul ăsta abia azi. :) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Pana si eu am uitat de acest blog. :)))
      Da, esti la curent cu acel cont secret. :)))

      Ștergere