miercuri, 22 iunie 2016

Arcada

Tin minte ca aveam mai putin de 20 de ani cand am vazut intr-o casa de om prima arcada facuta intr-un perete modificat. Mi-am dorit si eu, caci imi placea felul in care se prezenta casa. Anii au trecut si eu am uitat de arcada. Pana in ziua cand am calcat pentru prima data la Mihai in casa. M-am bucurat nespus vazand ca si el avea nu una, ci doua arcade in casa. Iata cum, necerut, visul meu se implinea. Abia cand m-am mutat in casa mi-am dat seama ca aceste arcade au si dezavantaje: nu poti avea intimitate in camera care are arcada, caci nu mai exista usa. Uneori irosesti din caldura casei tot prin arcada respectiva. Daca vrei sa muti mobile, e un cosmar sa o treci prin acel spatiu ingustat. Asadar, daca va doriti arcada in casa, mai ganditi-va inca o data. Si inca o data. Si alegeti sa admirati arcade la altii sau chiar pe strada, in zilele de iarna. :))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu